  • Data: 2002-08-11 12:40:32
    Temat: Re: [prawo jazdy] jak podejsc egzaminatora?
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9266ADB224786wozikstonepl@195.117.184.19...
    > Hej!
    >
    > Mam do Was pytanie odnośnie wielokrotnego zdawania egzaminu na prawo
    > jazdy.
    >
    > Sytuacja wygląda w ten sposób, że egzaminatorzy np. każą wjeżdżać w
    > ulice, gdzie jest znak zakazu, skręcać tam, gdzie nie wolno skręcać.

    I bardzo dobrze. Potem są na mieście różne cyrki, jadą dwie *&^%, pasażerka
    nagle zauważa sklep z ciuchami: -Jedźmy tam! - a blondie wpada na jakiś
    inny samochód. To są sytuacje z życia wzięte. A kierowca który nie potrafi
    sam skontrolować co mu wolno a czego nie, nie powinien wyjeżdżać poza plac
    manewrowy. Z którym notabene też macie duże problemy, przez co nie ma gdzie
    parkować na mieście.

    pozdr.