  • Data: 2002-08-11 19:33:11
    Temat: Re: [prawo jazdy] jak podejsc egzaminatora?
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aj6d37$fes$1@news.tpi.pl...
    > 2. Zdales za pierwszym razem
    > - zdawales w "poprzednim systemie" egzaminowania
    > - jestes genialny
    > - dales w lape.

    No tu sie troche obraziłem. Owszem, zdawałem w troche innym. Po pierwsze,
    zdawałem CAŁY plac, bez jakiegoś losowania jednego manewru. Z pasem STOP na
    początku i garażem "przodem" pod kątem 90st a nie 45 jak później, więc było
    trudniej. Chyba coś jeszcze uprościli. Na teoretycznym nie miałem żadnego
    błędu. Nie dałem w łape. Nie jestem genialny, pare głupich (choć
    nieszkodliwych) sytuacji na drodze udało mi się w ciągu tych kilku lat
    wywołać. Dodatkowo, nie wiem co mnie podkusiło, placyk robiłem nie żałując
    'gazu', wycofując auto do pozycji startowej (ktoś oblał na końcu) zrobił się
    delikatny pisk opon ;-)

    W liceum, u mnie w klasie, była pewna jakby presja otoczenia, żeby zdać za
    1. razem. Wszystkim zdającym ośmiu chłopakom się to udało. W Poznaniu, gdzie
    trasy nie są łatwe - pełno 'kruczków', różnych dziwnych reguł które w innych
    częściach miasta nie występują raczej.

    pozdr.