  • Data: 2002-08-10 18:28:04
    Temat: Re: [prawo jazdy] jak podejsc egzaminatora?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia 10 Aug 2002 17:06:06 +0200, Wozik <w...@s...pl>
    zakodował:

    >Sytuacja wygląda w ten sposób, że egzaminatorzy np. każą wjeżdżać w
    >ulice, gdzie jest znak zakazu, skręcać tam, gdzie nie wolno skręcać.

    Sorry Winnetou. W czasie egzaminy Ty jesteś kierowcą, a egzaminator
    pasażerem. Możesz wieść samego prezydenta - jeżeli nie jesteś kierowcą
    pojazdu uprzywilejowanego nie masz prawa tam wjechać i kropka.

    >Czy w ogóle wolno im to robić?

    Każdy pasażer ma prawo wyrazić swoje życzenie ;)

    >Osoba, o której pisze właśnie oblała czwarty egzamin i ma już dosyć
    >topienia kasy i karmienia pajaców, którzy mają frajdę z uwalania
    >egzaminowanych osób.

    To niech zacznie myśleć, nauczy się przepisów i prowadzenia auta.
    Sorry, ale jak na jednokierunkowej wyjedzie mi z naprzeciwka gościu,
    bo egzaminator, mama, papież itp kazał mu skręcić, to mi życia nie
    przywróci.

    >Jak zdać, skoro instruktorzy jazdy twierdzą, że osoba ta jeźdźi
    >świetnie, a egzamin powinien być tylko formalnością?

    Nie wystarczy umiejętność kręcenia kółkiem. Trzeba jeszcze myśleć,
    znać przepisy i się do nich stosować.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775