  • Data: 2009-02-25 18:12:56
    Temat: Re: prawo jazdy i badania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Jest pewna różnica między wydaniem decyzji administracyjnej, a ściganiem
    > przestępcy.

    Jeśli stan zdrowia nie pozwala na bezpieczne kierowanie pojazdem, to
    taki człowiek IMHO popełnia co najmniej wykroczenie.

    > IMO może być to potraktowane jako np. dyskryminacja z powodu wieku, bo w
    > opisywanym przypadku wiek jest jedyną przesłanką do skierowania na badania.

    Jaka dyskryminacja? Chyba dość oczywiste jest, że z wiekiem sprawność
    psychofizyczna się pogarsza i może z czasem stać się tak niska, że dany
    człowiek będzie stanowić zagrożenie.

    Oczywiście co innego w sytuacji, kiedy on te badania by ciągle
    przechodził i co chwila by go po lekarzach ciągali...