  • 1. Data: 2005-01-04 14:53:26
    Temat: prawo do urlopu
    Od: "Julka" <j...@p...fm>

    Pracuje od 18 pazdzienika 2004 roku, umowa o prace jest na czas
    nieokreslony, za rok 2004 wyliczono mi 5 dni urlopu, chcialabym sie
    dowiedziec ile przysluguje mi urlopu od 1 stycznia 2005, slyszalam ze 20 dni
    + te 5 dni zalegle z 2004 roku. Prosze o wyjasnienie, bo sie w tym nie
    orientuje.

    Dzieki z gory Julka

  • 2. Data: 2005-01-04 15:08:17
    Temat: Re: prawo do urlopu
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > dni
    > + te 5 dni zalegle z 2004 roku. Prosze o wyjasnienie, bo sie w tym nie

    Za 2004 r. masz otrzymać do końca pierwszego kwartału roku następnego
    zaległy urlop ....5 dni :)))))) ale nikt nic nikomu wg mnie nie zrobi ...
    jeśli z ważnych przyczyn zakładu pracy nie weźmiesz tego urlopu do końca
    pierwszego kwartału
    od 01-01-2005 przysługuje Ci pełny urlop 20 dni .. to prawda .... ale nikt
    nic nie zrobi ... jeśli w Twoim zakładzie urlop ten dostaniesz w listopadzie
    .... bo pracodawca ustalił ze związkami, lub poinformował przedstawicieli,
    że sam będzie indywidualnie udzielał urlopów, biorąc pod uwagę wnioski
    pracowników oraz właściwy, niezachwiany rytm produkcyjny :))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    ps.
    Piszę to po to ... byś w styczniu nie poleciała zaraz do pracodawcy z
    żądaniem ... co by Ci natychmiast udzielił urlopu .... bo tak Ci się widzi

    art 163 par1^1 kodeksu pracy bodaj o tym stanowi