    From: e...@g...pl (eusso)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do parkowania pod blokiem
    Date: 13 Feb 2005 22:51:09 +0100

    > A pewnego dnia, o ile masz samochód zaparkuję prosto na Twoim miejscu, i
    > będę tam parkował calutki dzień, bo przecież ja dostarczam Twemu miastu
    > lub wsi rozmaite usługi, płacę podatki etc, więc utrzymuję miasto/wieś w
    > którym żyjesz.
    > Następnie przez rok, w ramach eksperymentu będę parkował bez płacenia na
    > parkingu płatnym a gdy będę odmawiał opłat powołam się na tzw. "Prawo do
    > utrzymywania miasta przez świadczenie mu (temu miastu :)) rozmaitych
    > usług".
    >
    > --

    Widzisz- na szczęście nie każdy parkujący na ,,Twoim'' czy ,,moim'' podwórku
    działa z pobudek jakich mozna byłoby sie dopatrywać biorąc pod uwagę wydźwięk
    Twojej powyższej wypowiedzi. może dlatego ,,u mnie'' ludzie działają rozumnie,
    zamiast emocjonalnie, czego Tobie również niniejszym życzę, a co z pewnością
    zapobiegnie wielu sytuacjom powstającym wtedy, kiedy wiele osób i interesów
    koncetruje sie na niedużym terenie.
    Eusso