    From: PINTO <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do parkowania pod blokiem
    Date: Thu, 10 Feb 2005 23:03:16 +0100

    Użytkownik Luka napisał:
    > PINTO napisał:
    >
    > Witam i dziękuję za szybki odzew. A teraz po kolei:
    >
    > Nie istnieje pojęcie dzicy parkujący - tak, dlatego zostało ujęte w
    > cudzysłów. Piszesz, że każdy kto opłaca podatki ma prawo parkować. To
    > prawda, ale dlaczego na parkingu, który jest wewnętrzny? To tak jakby
    > tobie parkowano w ogrodzie. Nie przyjąłem założenia, że jestem lepszy
    > niż "ONI", tylko że mieszkam tam, gdzie "ONI" nie mieszkają. Czy jestem
    > zaściankowy, nie wiem, ale samochodu nie kupiłem, tylko odziedziczyłem
    > go po zmarłym, więc twoja wypowiedź w kontekście moej krótkowzroczności
> [...]

    Ale namieszałeś!. EUSSO głównie chodziło o to, iż do końca nie jest
    uregulowana sprawa parkowania i miejsc parkingowych przy
    STARYCH/istniejących budowlach (np. ciasne miejskie podwórka).
    Rozwiązują to tak:
    - znak zakazu parkowania (z tabliczką że nie dot.mieszkańcom),
    - znak zakazu przejazdu --------"-----------"---------,
    - bezczelne blokady na chodnikach,
    - i tp.
    W zależności od prawa własności ziemi są te działania bardziej lub mniej
    legalne.
    Jeżeli ktoś zajmie "twoje miejsce" to można zawołać Straż Miejską i
    odcholują, ale musi to być TWOJE miejsce(no napewno nie JEGO)!...nie
    będę się rozpisywał.

    Problem parkowania jest ogólnoświatowy i zakazami dużo się nie uzyska,
    co prawda pomagają ale należy szukać nowych rozwiązań jak np parkingi
    piętrowe,podziemne,etc.
    Zaraz wyślę ogólne info na prv o oferowanych rozwiązań