  • Data: 2003-01-22 19:04:40
    Temat: Re: prawo do domeny
    Od: "Kowal_z_P" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > inaczej zapytam, w jakim przypadku urzad moze mi odebrac prawo do domeny ?

    W żadnym, bo nie mają kontroli nad NASK. Musieliby to załatwiać chyba przez
    Ministrestwo (Tele)Komunikacji, jeśli jeszcze takie jest lol.
    A co do rejestracji domen pod nazwami miast, to:

    "4. Jakie nazwy domen mogą być rejestrowane?

    Abonent składa we Wniosku rejestracyjnym oświadczenie o przysługującym mu
    prawie do nazwy domeny. W domenie .pl nie będą rejestrowane nazwy
    miejscowości będące siedzibami gmin, powiatów i województw. Stosowne
    regulacje w tym zakresie zawiera Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21
    grudnia 1999 r., Dz. U. nr 110/99 poz. 1267

    "
    Jest napisane, że nie będą rejestrowane, a nie że będą usuwane, tak więc
    jeśli już masz, to chyba ok, dla Ciebie:) Tak w ogóle to poczytaj sobie info
    na stronie
    www.dns.pl

    Kowal_z_P