    From: Wielkopolanin <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do domeny
    Date: Wed, 03 Mar 2010 10:45:10 +0100

    W dniu 2010-03-03 09:45, Olgierd pisze:

    > (...)
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak prawa autorskie do domeny. Długo można
    > dyskutować czy domena jest częścią składową serwisu -- pewnie czasem
    > jest, czasem nie jest -- ale z lit. b "umieszczenia Strony na serwerze
    > pod adresem XXX" wnoszę, że się zobowiązałeś, że serwis tam właśnie
    > będzie.
    >
    > Nie musisz przenosić praw do domeny, ale nie możesz zmieniać delegacji
    > domeny ;-)

    no tak, nie mam zamiaru
    w umowie mam zapisane, ze to utrzymanie strony na tej domenie, domeny i
    serwera, bedzie kosztowac firme x - powiedzmy 100 pln / miesiecznie

    i gdy teraz firma x, chce tą umowe zerwac, to wiem, ze jestem
    zobowiazany do oddania im materiałów serwisu - płytka DVD ze stroną

    ale co z domeną ??

    czy jak oni zrywają umowe, to musze także oddać im domene??
    przeciez to kwestia sporna w tej umowie.