    From: "NKAB -" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie do postów na forum
    Date: Thu, 5 Jul 2012 05:59:41 +0000 (UTC)

    Qbab <b...@a...onet.pl> napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > jak rozumiem to co czytam w sieci, nie kaĹźdy post jest chroniony - musi
    > posiadać cechy utworu, ale jednak część postów posiada takie cechy - np.
    > omawia jakiś problem itp. W jakim czasie administracja forum ma się
    > ustosunkować do prośby użytkownika o usunięcie jego postów w sytuacji
    > kiedy sam użytkownik jest zbanowany i nie może korzystać aktywnie z
    > forum na którym są jego posty, i podobnie czy może odmówić usunięcia
    ich
    > jeśli użytkownik samo chce zrezygnować z udziału w danym forum.

> [...]

    Ja osobiście na wstępie lub na końcu takiego posta uprzedzłbym,
    że zastrzegam sobie jakieś tam prawa.

    Co do usuwania to admini są bardzo ostrożni, bo trzeba byłoby
    analizować czy to nie ściema jakiegoś pryszczatego.

    Ale jak ktoś napisze, że się skompromitował i chciałby...
    to jest to możliwe, również jak ktoś ma tego tytułu problemy.

    Generalnie, każdy musi zdawać sobie sprawę, że jego post
    zostaje do końca istnienia forum/usenetu. A więc zanim klikniesz
    przeczytaj swoje dzieło.

    Andrzej.