  • 21. Data: 2003-11-04 11:02:48
    Temat: Re: prawo autorskie a wyszukiwarki
    Od: "flashi" <flashi@_usun_to_.pl>

    Użytkownik "Marcin Tałajczyk" <t...@p...onet.pl.ZAMIEN_ulu_NA_ala>
    napisał w wiadomości news:bo6kiq$4vd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    A ja zaczne inaczej... od kiedy google kopiuje strony ? Google imho tylko je
    indeksuje a raczej ich linki ...
    Od archiwizowania stron jest chyba www.archive.org czy jakos tak ...

  • 22. Data: 2003-11-04 14:12:44
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-04 12:02 flashi napisał(a):

    >A ja zaczne inaczej... od kiedy google kopiuje strony ? Google imho tylko je
    >indeksuje a raczej ich linki ...

    http://google.pl/search?q=cnn&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=p
    l&btnG=Szukaj+z+Google&lr=
    No i kliknij na "Kopia" (obok adresu, wielkości pliku, daty)
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 23. Data: 2003-11-04 16:05:57
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-04 12:02, flashi wrote:
> [...]
    > napisał w wiadomości news:bo6kiq$4vd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > A ja zaczne inaczej... od kiedy google kopiuje strony ? Google imho tylko je

    Ze strony google'a:

    Google keeps the text of the many documents it crawls available in a
    cache. This allows an archived, or "cached", version of a web page to be
    retrieved for your end users if the original page is ever unavailable
    (due to temporary failure of the page's web server). The cached page
    appears to users exactly as it looked when Google last crawled it. The
    cached page also includes a message (at the top of the page) to indicate
    that it's a cached version of the page.

    jak sie pozbyć:

    http://www.google.pl/remove.html#uncache

    Są różne kraje - np. w niektórych by nie patrzono na cudzą kobietę
    zakrywa ona swą twarz.
    Znając moc sprawczo-ustawodawczą najbardziej idiotycznych pomysłów mam
    nadzieję, że tych postów nie czyta żaden przygłup parlamentarny, bo
    jeżeli tak, to grozi nam, że będziemy pierwszym krajem, w którym
    oglądanie cudzych stron www będzie limitowane przez prawo.
    Kolega inicjator wątku jest już blisko, by wykonać śmiały krok w
    kierunku inicjatywy legislacyjnej. Iście proletariacki niepokój, czy aby
    prawo jest przestrzegane. :-))
    Do kompletu: był kiedyś pomysł, by obłożyć VATem transfer - każdego bita
    - może załatwić to w jednej ustawie/rozporządzeniu? Obviously zwei und
    cwancig procent.

    Pzdr: Catbert, EHRM