    From: ".Kamil." <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie a przegrywanie plyt CD
    Date: Tue, 22 Jul 2003 16:55:16 GMT

    news:bfjj4m$42f$1@news.onet.pl...

    > NIE !
    >
    > Możesz korzystać z legalnego utworu, pożyczać go, wymieniać się itp. itd.
    > Ale nie możesz naruszać praw autorskich przez kopiowanie !

    czyli wykonanie kopii plyty audio jest karalne? kazdy zatem kto przegral
    sobie plyte od kolegi powinien miec zalozona sprawe, sadze rowniez, ze
    student kserujacy notatki w bibliotece - podobnie. co wiecej - kazdy, kto ma
    na dysku plik w formacie mp3 rowniez! nie slyszalem jeszcze o tym, zeby za
    przegranie plyty ktos poszedl siedziec, albo placil grzywne. czyni to z
    polowy spoleczenstwa kryminalistow!

    > [..]
    >
    > No nie wiem czy sędzia zdzierży, że masz go za idiotę, a prokurator zapyta
    > dlaczego nie przesłałeś "do siebie" oryginału.

    coz, nie udowodni mi, ze tak faktycznie nie bedzie. jesli zlodziej, ktory
    wybil mi szybe by ukrasc radio w samochodzie tego samego dnia zostaje
    zwolniony, bowiem nikt nie jest w stanie mu tego udowodnic a sedzia wierzy,
    ze on sobie przechodzil i zobaczyl wybita szybe a ty o zlapales za reke
    bezpodstawnie, zatem musi uwierzyc, ze ja wysylam te plyty po to, by
    posluchac ich sobie za rok, jak pojade w to miejsce. nie udowodni mi, ze tak
    nie bedzie, prawda?

    jak mozna sie wymigac od tego absurdu?