  • Data: 2010-07-01 10:09:24
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał pisze:
    > Jestem właścicielem firmy od 15 lat. Płace podatki i obowizkowy ZUS zgodnie
    > z konstytucją i prawem polskim. Jako że jestem właścicielem firmy chorowac
    > nie moge :) bo sie nie da. Raz na kilka lat odwiedzam lekarzy i trafiło mi
    > sie dziś. Dostałem skierowanie z niemowlakiem do neurologa, sprawa pilna.
    > Byłem w Częstochowie w kilku miejscach i wyznaczono mi termin na styczeń
    > 2011r. To jakaś paranoja !!!!
    > To sprawa pilna, z dzieckiem na konsultacje a tu jakieś jaja.
    > Co mnie obchodzi że NFZ kasy nie daje ! Ode mnie biorą ! Czy tego nie można
> [...]

    Wszystko - za darmo - natychmiast - wybierz dwa :)

    Normalnie zaprosiłbym Cię na wybory, ale w sumie sam nie idę - po co
    wybierać spośród dwóch socjalistów.

    Szkoda że dopiero w takich ektremalnych sytuacjach ludzie przekonują
    się jak bardzo są okradzani. Mam nadzieję, że już na nikogo z
    SLD-PSL-PO-PIS nie zagłosujesz?
    --
    Liwiusz