    Subject: Re: prawa dwa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5cf684dd$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf68d62$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69278$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69cc0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <FYBJE.190874$_Q1.48421@fx15.ams1>
    <5cf77264$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8e303$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8f90a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8fa95$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <fi7KE.311149$Dw7.151972@fx12.ams1>
    <5cf94d27$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf96658$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 6 Jun 2019 21:25:15 +0200

    W dniu 06.06.2019 o 21:13, J.F. pisze:

    > Jestes wyrodnym rodzicem.
    > Co zrobiles, zeby tym kilkunastu sposobom zapobiec ?

    Niewiele - przecież nie zamknę pociechy w pokoju bez klamek obitym na
    miękko.

    > No i czemu nie spisz z dzieckiem w nocy ? :-P

    A to podchwytliwe pytanie?

    > Czy aby na pewno "spoleczenstwu" ?

    Na pewno:P

    > Bo to, ze prokurator stawia zarzuty dla dobra rodzica, to niekoniecznie
    > spoleczenstwo.

    To poczytaj komentarze pod takimi artykułami. W tamtych dwóch
    przypadkach 1 na 50 doczytał, że matka nie zostawiła go w samochodzie na
    słońcu i poszła do supermarketu a w zimę na dwie minuty, oraz że rodzice
    nei wypuścili dzieciaka, żeby się koło szamba bawił, tylko ktoś zajebał
    pokrywę a gmina miała to w d4. A większość chciała ich od razu wieszać.
    Skądinąd ogarnięty Marcin IODP zarzucał mi, że trzymam dziecko w
    warsztacie stolarskim, skoro jestem w stanie od ręki wymyślić 20
    sposobów na samozrobienie sobie krzywdy przez dziecko w skądinąd
    zadbanym pod tym kątem mieszkaniu.

    > To, ze policja wylapuje pijanych rodzicow/opiekunow, to tez nie
    > spoleczenstwo
    > (swoja droga -  z jakiego art oskarza ?)

    Nie mam pojęcia. Sam jestem ciekaw.

    > I kto to wprowadzil ... ci, co sami za mlodu latali z kluczem na szyi,
    > albo i bez klucza ...

    Pamiętam jak w 4 klasie podstawówki byłem na wycieczce samolotem w
    krakowie - dwie godziny czasu wolnego, tylko punktualnie wrócić, bo
    samolot nie będzie czekał. Wszyscy wrócili - czwartoklasiści;)

    Shrek