    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa do stworzonej pracy mgr
    Date: Thu, 5 Sep 2002 14:18:47 +0200

    "Mariusz Wieczorek" <m...@N...onet.pl> wrote in message
    news:Xns9280B34F1DDmrjuszpocztaonetpl@195.117.184.19
    > Witajcie,
    > Sprawa jest taka. Jestem studentem informatyki. Pisze prace mgr, ktora
    > sie sklada z komponentow Delphi, aplikacji w Delphi (oparta na tychze
    > komponentach) i oczywiscie samego dokumentu. Aplikacja i komponenty w
    > przeznaczeniu (wyobrazeniu mojego promotora) maja sluzyc studentom
    > informatyki na zajeciach laboratoryjnych.

    Panie Mariuszu...
    czy przypadkiem "prawa autorscie" ine "zlasowaly" Panu mozgu ?

    Zamiast cieszyc sie, ze uczelnia kttora pana wuksztalcila bedzie orzystac
    i uczyc Panskich kolegow lepiej DZIEKI PANU juz Pan szuka "kasy"?

    Widac, ze w marketingu jest Pan "cienki". Tozto przeciez REKLAMA.

    > 1) Czy musze dawac dziekanatowi zrodla, czy wystarczy wersja
    > skompilowana?
    > 2) Czy moge w przyszlosci te produkty sprzedawac? Oczywiscie po
    > udoskonaleniu, jako kolejna wersje.

    Zna Pan idee i kod zrodlowy.
    Jesli naprawde sam Pan napisal te programy, teraz zrobi to Pan
    znacznie lepiej OD NOWA, wykorzystujac fragmenty znanego sobie kodu

    Pozdrowienia
    Boguslaw