  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa do stworzonej pracy mgr
    From: Mariusz Wieczorek <m...@N...onet.pl>
    Date: 5 Sep 2002 11:28:55 +0200

    "Jarmush" <j...@t...pl> wrote in
    news:al6vf1$l17$1@news.lublin.pl:

    > chyba tak -
    > raczej zrob jakies ograniczeniejakis nr seryjny czy cos takiego
    > ale tak czy siak to pojdziew swiat chcesz czy nie:(

    > mi sie wydaje ze na uczelni nie moze to pracowac bo to juz jest
    > jaklas komercja wiec lepiej skompiluj to na uczelnianej licencji
    Nie bardzo w takim razie rozumiem. Czy to znaczy, ze to co napisze na
    potrzeby pracy nie moze byc do wykorzystania na uczelni? Nie widze tu
    zadnej komercji. Uczelnia jest panstwowa.
    Poza tym jakos nie bardzo mi sie to klei z Panska odpowiedzia na pyt.3,
    po ktorej zrozumialem, ze bedzie to wykorzystywane. Jak to jest?

    --
    Mariusz