  • Data: 2002-05-27 17:34:08
    Temat: Re: prawa autorskie w internecie
    Od: "pytajacy" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuna napisał:

    > odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz pod adresem
    > http://www.malawi.org.pl/?view1=norights

    Niestety nie znajduje tam, mimo podjetych staran odpowiedzi na zadne z
    zadanych wyzej pytan. Swoja droga autor zamieszczonego tam tekstu chyba sie
    go wstydzi bo nawet sie nie podpisal. Chyba ze moze ten tekst skads
    ukradziono i wykasowano autora?

    Widze ze musze zweryfikowac moje dotychczasowe wysokie mniemanie o wiedzy
    prawnej osob tutaj piszacych.

    Pozdrawiam

    MK