    From: wer <w...@w...tnijto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie - haracz dla zaiksu/stoartu
    Date: Fri, 11 Jul 2003 10:55:39 +0200

    skandal wrote:

    > nie. "chodzmy do kawiarni bo dobra kawa tam jest"
    > jesli ktos przychodzi do mnie zeby muzyki sluchac to nie zwieksza moich
    > dochodow.
    > sadze ze nie mozna udowodnic relacji miedzy korzysciami materialnymi a
    > muzyka. a na argumenty jw mozna sie spierac w nieskonczonosc i do niczego
    > sie nie dojdzie.

    > wlasnie o radio mi chodzi

    Ostatnio ZAIKS scigal fryzjerow i taksowkarzy. Chcial od kazdej taksowki
    w ktorej jest radio haraczu. Biorac pod uwage, ze w wiekszosci nowych
    samochodow jest montowane jakies fabryczne radio, to by to objelo
    wszystkie taksowki.

    Niedlugo ZAIKS bedzie zadal, zeby kazdy uzytkownik radia w polsce placil
    tantiemy, bo na plazy radiem moze przyciagam atrakcyjne osoby plci
    odmiennej (lub takiej samej zaleznie od preferencji), bo do domu moze
    przyjsc osoba, ktora lubi sluchac radia, a nie ma swojego i dzieki temu
    mozna bedzie cos zalatwic po znajomosci.

    wer