  • Data: 2010-06-28 09:46:07
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-28 09:57, Użytkownik Agaton napisał:

    > Jeżeli masz licencję to jesteś legalny. Określenie "lewy" Windows, czy
    > też inny program znaczy, że nie masz licencji.

    To że nie mam licencji nie oznacza że nie mogę mieć kopii płytki
    która należy do znajomego. Gdybym tego lewego windowsa miał
    zainstalowanego na komputerze sprawa była by jednoznaczna.
    W momencie kiedy jest to tylko kopia na płytce nie jest i nie
    było jeszcze wyroku skazującego za posiadanie takiej płytki
    w jednym egzemplarzu.