    From: Santee <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorsie
    Date: Tue, 02 Dec 2003 20:14:08 +0100
    Sender: k...@c...pl@pj225.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    in article bqigsn$aah$...@a...news.tpi.pl, Nastunia at
    b...@a...net wrote on 12/2/03 18:07:

    > dobra, ale te odpowiedzi to kicha maxymalna jest cos takiego jak Copyright
    > i tyle i nei wiem gdzie to dosta!!!!!!!!!!!!

    Przeczytaj ustawe o prawach autorskich;)
    Autor oprócz stworzenia dziela nie musi wykonywac zadnych dodatkowych
    kroków, poniewaz jest ono automatycznie jego wlasnoscia i moze sobie te
    "cetke" wstawiac dowolnie i bez ograniczen na swoim dziele;)

    Jesli potrzebujesz dodatkowych zabezpieczen, podano Ci nizej - notariusz;)

    Dowodem na popełnienie dziela sa wszyscy swiadkowie - Ty miedzy innymi,
    skoro wiesz ze to Ona napisała. Sa to tez zachowane kopie, brudnopisy,
    materiały zebrane, wszystko co swiadczy o tym ze pracowala nad tym tekstem.

    Poza tym, mozna wziac od wydawcy pokwitowanie dostarczenia rekopisu,
    najlepiej z wydawca rozmawiac przed wyslaniem;) Korespondencja tez jest
    dowodem, kopia emaila, dowód nadania z poczty;)

    Wszystkiego Dobrego
    Kinga