eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopralka, wada ukryta › Re: pralka, wada ukryta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pralka, wada ukryta
    Date: Fri, 30 Sep 2005 11:00:44 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <dhiurt$51l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dhis0g$jhh$1@nemesis.news.tpi.pl> <dhiste$qfg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <433cfac6$1@news.home.net.pl> <dhiuhi$3m2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.16.67.194
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1128070845 5173 83.16.67.194 (30 Sep 2005 09:00:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Sep 2005 09:00:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:331080
    [ ukryj nagłówki ]

    gg wrote:
    > Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    > news:433cfac6$1@news.home.net.pl...
    >> Kazda inna wada ukryta jest podstawa do reklamacji bez wzgledu na to
    >> ze pralke kupil po przecenie.
    Zgadza sie.

    > Jest pytanie jak udowodnić że akurat ta wada była ukryta. Może sklep
    > będzie twierdził że poinformował klienta o tej właśnie wadzi i z jej
    > powodu przecenił towar.

    Zostalem przy dwoch swiadkach poinformowany, ze powodem przeceny jest
    przytacie. Czy to wystarczy?

    >> W tym wypadku, jesli klient skorzysta z tytulu niezgodnosci towaru z
    >> umowa to sklep a nie klient bedzie musial udowodnic ze ta wada nie
    >> miala miejsca w dniu zakupu.

    W jaki sposob maja to udowodnic? Na co sie powolywac podczas rozmowy i
    ostatacznie - do kogo sie z tym problemem zwrocic? Do producenta czy do
    sprzedawcy? Jestem pewien swego i w razie odmowy naprawy jestem gotowy isc z
    tym nawet do UOKiKu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1