  • Data: 2007-10-23 20:33:06
    Temat: Re: pracodawca-oszust
    Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fflgeb$mvo$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fflerr$oet$1@news.mm.pl karen <d...@m...pl> pisze:
    >

    > Czy ty na pewno rozumiesz co oznacza termin "prawo karne"?

    a sądzisz, że nie wiem :) wiesz w sadzie pracy jest duży wpływ spraw
    przeciwko pracodawcom i co dalej ?
    wpływa sprawa i owszem jest pozytywnie rozpoznana na rzecz pracownika ale
    wiesz gdzie ma to pracodawca ?
    przeciwko jednemu wpływa np. 2 sprawy, które przegrywa ponadto /często tak
    bywa/że, jest nieobecny na takiej rozprawie ponieważ ma do tego
    upoważniona asystentkę, dla niektórego pracodawcy przy zatrudnieniu większej
    ilości osób to mała strata, ze jakiś pan x upomniał się o swoje / inni będą
    milczeć w obawie, ze strąca prace/.
    - jak myślisz ile trwa taka sprawa?
    - jakie straty w tym czasie ponosi pracownik? / pracodawca w tym czasie na
    jego stanowisko ma już kilka ofert następnych naiwnych :)
    - jakie straty ponosi rodzina w tym dzieci ?
    - może nie opłacone rachunki?
    -może brak środków na leczenie ciężko chorych dzieci?
    myślisz, ze prokurator i karny nie miąłby podstaw do wszczęcia dochodzenia?

    dobra nie wiem co to jest prawo karne:) to takie moje ble ble tylko :)

    zaznaczam ja tylko pytam:)
    Sandra