    From: "Darek" <D...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca w warunkach szkodliwych
    Date: Tue, 22 Jun 2004 09:09:44 +0200

    Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cb7217$hl1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Człowieku! "Lex retro non agit"- podstawowa zasada prawa, mówiąca, że
    prawo
    > nie działa wstecz. Wszędzie w literaturze nawet niektórych kodeksach to
    > znajdziesz,.

    Nie rozumiem. O co Ci chodzi. Po co się unosisz.
    Przeczytaj dokładnie jeszcze raz.
    Napisałem, że dziwi mnie to, bo jeśli faktycznie wprowadzono taki przepis,
    to została złamana rzeczona zasada prawa rzymskiego.
    Jeszcze jedno. Czy to już standard, że na każdej liście dyskusyjnej, znajdą
    się osoby które pomimo tego, że nie mają na dany temat nic do powiedzenia,
    silą się na różnego rodzaju mądrości. Nie można dowartościować się w inny
    sposób ?
    Przepraszam, może nie potrzebnie się uniosłem, ale mam kiepski dzień.