  • 1. Data: 2007-06-14 18:24:32
    Temat: praca licencjacka
    Od: m...@w...pl

    Witam,teraz mam do napisania prace licencjacką na temat:nadzór i
    kontrola w jednostkach samorządu terytorialnego.Prosze o nadsyłanie
    wszelkich pomocnych materiałów.

  • 2. Data: 2007-06-14 18:41:45
    Temat: Re: praca licencjacka
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    www.google.pl
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-06-14 23:33:22
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    Użytkownik wrote:
    > Witam,teraz mam do napisania prace licencjacką na temat:nadzór i
    > kontrola w jednostkach samorządu terytorialnego.Prosze o nadsyłanie
    > wszelkich pomocnych materiałów.
    wypierdalaj

  • 4. Data: 2007-06-15 05:57:16
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua> napisał w wiadomości
    > wypierdalaj
    Nie ma to jak troche kultury ;)
    A tak na poważnie to nikt ci nie prześle żadnych materiałów ot tak sobie.
    Musisz sama (sam) pisać.

  • 5. Data: 2007-06-16 02:05:59
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    mz wrote:
    > Użytkownik "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua> napisał w wiadomości
    > Nie ma to jak troche kultury ;)
    > A tak na poważnie to nikt ci nie prześle żadnych materiałów ot tak
    > sobie. Musisz sama (sam) pisać.
    ja bym jednak pozostal przy "wypierdalaj"
    powyzsze tlumaczenie moze nie zadzialac