  • 1. Data: 2002-09-24 20:06:33
    Temat: pr gospodarcze i handlowe
    Od: "KdH" <h...@w...pl>

    Witam Grupowiczow!:)

    Stoje przed wyborem tematu pracy magisterskiej z prawa gospodarczego i
    handlowego i w zwiazku z tym mam prosbe, czy moglibyscie zaproponowac jakies
    ciekawe zagadnienia z tej dziedziny prawa? (prawo handlowe dopiero zaczynam
    od tego semestru, weic nie wiem o czym mozna pisac prace:)

    Im wiecej zagadnien tym lepiej:)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-25 10:23:26
    Temat: Re: pr gospodarcze i handlowe
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "KdH" <h...@w...pl> wrote in message news:amqir7$i72$1@news.tpi.pl...
> [...]
    zaczynam
    > od tego semestru, weic nie wiem o czym mozna pisac prace:)

    Ja pisalem o wkladach niepienieznych do spolek kapitalowych.
    Temat ciekawy pod kazdym wzgledem na prace mgr, gdyz w zasadzie
    da sie go zamknac (ma granice), a watpliwosci w nim do rozwazenia
    coniemiara ! POLECAM !:)

    Pozdro

    sap