  • 11. Data: 2004-06-24 21:45:55
    Temat: Re: pozwolenie na ślub
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    5
    > lat góra........

    No to moje małzenstwo ma max 2 lata przed sobą:-) Mąz mial 18 lat i 3 mce
    jak mu się zachciało oświadczać:-) No chyba ze zaawansowany wiek panny
    "młodej" czyli mnie będzie miał wpływ na dlugość zwiazku [ jestem 10 lat
    starsza od niego]:-)

    Dam Wam znac jak będę szukać specjalisty od rozwodów :PP

    HaNkA

  • 12. Data: 2004-06-25 00:04:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Aneta" <a...@n...o2.pl> niebacznie popelnil

    > ale dziewcze uparte jest i zachowuje sie jak oślica
    > widząca marchewkę przed nosem.
    Opowiedz jej o <baczność> wodzu naszym wielkim Piłsudskim <spocznij>
    co to chęci na piwo i zakupie browaru przed tem,
    miał konkretne, antymerkantylne zdanie.

    BTW czyżby dinozaury się zastanawiały zbyt intensywnie?
    BTW 2 Jeżeli norma to 5 lat, to ja stachanowiec jestem,
    już 400% normy, a jak dalej pójdzie przodownikiem się zostanie.

    --
    pozdro
    poreba, ubawiony reakcją grupy

  • 13. Data: 2004-06-25 07:04:23
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    > a moge spytać ile ona ma lat??????? jesli on 18...........hmm

    w sierpniu skończy 18 lat a ślub planują na wrzesień. powaliła mnie jedna z
    jej argumentacji, a mianowicie że jak terasz zajdzie w ciążę to nie będzie
    to bękart. ciężki przypadek:(
    pozdrawiam serdecznie
    aneta

  • 14. Data: 2004-06-25 09:26:28
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    Aneta <a...@n...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > jej argumentacji, a mianowicie że jak terasz zajdzie w ciążę to nie będzie

    łomatko ... jednym słowem,

    pzdr

    marek radwański

  • 15. Data: 2004-06-25 09:56:07
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Fri, 25 Jun 2004 09:04:23 +0200, Aneta <a...@n...o2.pl>
    napisał:

> [...]
    > jedna z
    > jej argumentacji, a mianowicie że jak terasz zajdzie w ciążę to nie

    Na takie przypadki najlepiej by pomogła wizyta na sprawie rozwodowej. Albo
    o ustalenie ojcostwa. W moim przypadku wzbudziło to bardzo poważne
    wtpliwości co do celowości angazowania się w instytucję małżeństwa

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 16. Data: 2004-06-25 10:58:33
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Falkenstein pisze:

    [...]
    > Na takie przypadki najlepiej by pomogła wizyta na sprawie rozwodowej. Albo
    > o ustalenie ojcostwa. W moim przypadku wzbudziło to bardzo poważne
    > wtpliwości co do celowości angazowania się w instytucję małżeństwa

    Szczerze wspolczuje....

    Mialem sasiadow ktorzy pobrali sie bardzo mlodo.
    Wielu powinno im pozazdroscic...

    Boguslaw