  • Data: 2005-01-25 13:49:27
    Temat: Re: pozwolenie na posiadanie broni
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a na tym zezwoleniu nie jest napisane kiedy badania trzeba przeprowadzic?

    Wtedy nie pisałbym na grupę.

    To było tak: kiedyś te pozwolenia były terminowe i co rok trzeba było
    przedłużać a policjanci mieli od cholery niepotrzebnej roboty. W 1997
    wstemplowali do pozwoleń tekst "Pozwolenie ważne bezterminowo" i tak już
    zostało. Nie wiem czy z tymi badaniami to nie jest po prostu kaczka
    dziennikarska, albo czy nie dotyczy to tylko broni ostrej. Pismaki często
    publikują jakieś głupoty, zwłaszcza po tym, gdy jakiś funkcjonariusz wymorduje
    rodzinę z broni palnej.

    Pozdrawiam

    Czapla