    From: stern <s...@n...to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozew z sądu pracy
    Date: Wed, 06 Jun 2007 12:39:03 +0200

    asmira pisze:

    > oferta pracy dotyczyła pozyskiwania zleceń reklam w czasopiśmie. Pracę
    > proponowało pismo, nie moja firma. Ja w ramach kontraktu prowadziłam oddział
    > regionalny pisma.

    to ktop owinien byc pozwanym ty (Twoja firma) czy podmiot wydający pismo?

    > Warunkiem podpisania umowy o pracę, było pozyskanie w okresie próbnym umów o
    > wartości 3 tys. zł. Osoba ta tego warunku nie spełniła. Zaproponowałam jej
    > wtedy umowę cywilną, ale ostatecznie, po kilku tygodniach negocjacji, nie
    > doszło do jej podpisania.

    to pytanie juz padlo, ale dla porzadku: w jaki sposób ustalono ten
    "okres próbny"?

    > Z ciekawostek: "powód twierdzi, że rozwiązanie umowy było efektem
    > niespełnienia się prywatnych oczekiwań pozwanej, które dotyczyły sfery
    > intymnej".

    jak bredzi to lepiej dla Ciebie, robi się mniej wiarygodny ;)

    > Teraz muszę się odpisać na ten pozew.

    nie da się udowodnić, że on _nie_ pracował.
    On ma udowodnić, że pracował, więc Twoje zadanie do "zbić" jego dowody.
    Chyba, że masz dowody na to, że jemu podziękowałaś.

    pozdr.

    --
    www.surowiec.net.pl GG: 4494911