  • Data: 2015-08-11 19:33:14
    Temat: Re: powskie mieszkanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Aug 2015, platformowe głupki wrote:

    > jest coś takiego jak mieszkanie własnościowe w bloku...

    Dla porządku, napisz czy odróżniasz spółdzielcze własnościowe prawo
    do mieszkania od mieszkania własnościowego, zakładając implikację
    "blok->spółdzielnia" (która wcale nie jest domyślna).

    > interesuje mnie kwestia co się stanie jak mieszkaniec w bloku przestanie
    > płacić haracz spółdzielni?

    Mieszkaniec w tym kontekście sp-ni nie obchodzi, bo płacić ma
    *właściciel* (a to ewentualnie czy i komu pozwolił tam mieszkać
    i jak od niego ściągnąć pieniądze to jego problem, znaczy
    właściciela).
    Mieszkaniec sp-nie obchodzi tylko jako "sztuka obliczeniowa" (dla
    zobowiązań liczonych od osób zamieszkujących, typu śmieci i inne
    takie ryczałty).

    pzdr, Gotfryd