  • Data: 2015-08-11 09:38:59
    Temat: Re: powskie mieszkanie
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest coś takiego jak mieszkanie własnościowe w bloku...
    >
    > co to kurwa za idiotyzm?
    >
    > interesuje mnie kwestia co się stanie jak mieszkaniec w bloku przestanie
    > płacić haracz spółdzielni?

    Że możesz nikogo nie wpuścic do domu. Społdzielnia nie może cię zmusić,
    zgodnie z prawem) np do założenia domofonu.
    Spułdzielnia nie może też odmuwić zostania członkiem spułdzilni.
    Zwykłe mieszkanie lokatorskie nie upoważnia do głosowania na zebraniu , a
    więc podejmowania decyzji, i posiadania wpływu na rozwuj spułdzielni (place
    zabaw, domofony, anteny....).
    To jest czyjeś, a nie zespołowe, więc np zamieszkanie i zameldowanie nie
    mają wpływu na dziedziczenie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)