  • Data: 2002-08-20 12:22:35
    Temat: Re: powierzchnia użytkowa
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janek Babranek" <...@...com> wrote in message news:ajt354$9a2$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    > Mam pytanie czy podczas odbioru mieszkania powierzchnie uzytkowa
    powinienem
    > zmierzyc i ja wpisac do protokolu?

    Zalezy do czego ma sluzyc ten protokol - jesli na tej podstawie beda
    potem naliczac oplaty (czynsz itp.) to jak najbardziej. Jesli
    umowa (zakladam ze z developerem) zaklada ostateczne ustalenie
    ceny zakupu na podstawie takich pomiarow, to tez obowiazkowo.

    > Czy od powierzchni użytkowej odejmje sie powierzchnie zajeta przez scianki
    > dzialowe stojace w pomiesczeniu ?

    Moim zdaniem tak - mierzy sie tylko przestrzen uzytkowa - czyli 'od sciany
    do sciany'
    i dodaje pomieszczenia. Ale nie jestem specjalista. Niech sie wypowie
    ktos z branzy ;-)

    MZ