  • Date: Mon, 01 Feb 2010 09:01:55 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.

    BETON pisze:

    > statystycznie mała szansa ze był agentem czy miał babcie w wermachcie
    > bo tego policja nie weryfikuje podczas kontroli po wypadku. A Alkomat
    > jest zawsze wiec zakładając ze był nietrzeźwy, odjechał bo w takeij
    > sytuacji by była jego wina, i poważne konsekwencje. Chociaz wg mnie

    Brednie. Wina spowodowania zdarzenia drogowego nie zależy od trzeźwości
    uczestników.

    Mógł być zbiegłym z więzienia pijanym mordercą bez prawa jazdy - a i tak
    winna byłaby ta kretynka, co zza autobusu wybiegła prosto pod samochód.

    > dziewczyna spowodowała wypadek, to kierowca nie udzielajac pomocy
    > złamał Art. 162 kodeksu karnego o nieudzieleniu pomocy. Do tego uciekł

    I kompetentny adwokat w uczciwym sądzie (haha) spowodowałby oddalenie
    tego oskarżenia powołują się na to, że był przeświadczony, że dziewczyna
    pomocy nie wymaga.

    > z miejsca zdarzenia i w związku z tym jeśli ofiara spędziła w szpitaliu

    Tia, zatrzymał się, sprzytał czy nic się jej nie stało - i wg. ciebie
    uciekł? Może jeszcze zgwałcił?

    > mniej niż 7 tych dni (a było tylko 2 ) wówczas mozna to zakwalifikować
    > jako wykolizja(86 kw) oraz art.94 kw (prowadzenie bez uprawnień).

    Kolejne brednie... Bez jakich uprawnień?? Skąd teoria, że prawa jazdy
    też nie miał??