  • Data: 2010-02-01 08:57:42
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail b...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > statystycznie mała szansa ze był agentem czy miał babcie w wermachcie
    > bo tego policja nie weryfikuje podczas kontroli po wypadku. A Alkomat
    > jest zawsze wiec zakładając ze był nietrzeźwy, odjechał bo w takeij
    > sytuacji by była jego wina, i poważne konsekwencje. Chociaz wg mnie
    > dziewczyna spowodowała wypadek, to kierowca nie udzielajac pomocy
    > złamał Art. 162 kodeksu karnego o nieudzieleniu pomocy. Do tego
    > uciekł z miejsca zdarzenia i w związku z tym jeśli ofiara spędziła w
    > szpitaliu mniej niż 7 tych dni (a było tylko 2 ) wówczas mozna to
> [...]
    wszystko fajnie, tylko do jakiego momentu musimy wzywac karetke do
    poszkodowanego?
    Wystarczy lekkie dotkniecie karoserii? Wgniecenie? Bo rozumiem, ze nie
    osądzamy tego na podstawie uszkodzen ciała, ktorych, jak twierdzi kierowca
    nie było widac, i jak twierdziła poszkodowana - nie czuła.
    Tak wiem - szok itd. Moze rzeczywiscie w dobrym tonie byłoby poczekac kilka
    minut. Ale czy nie poczekanie jest przestepstwem lub wykroczeniem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"