  • Data: 2003-06-03 10:27:36
    Temat: Re: poszukuję porady prawnej
    Od: Darek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pokaz mi proszę jakikolwiek przepis który umozliwia "przechodzenie" ulgi
    > budowlanej z jednego podatnika na drugiego.
    > A także ten który wówi cokolwiek o zwracaniu ulgi w przypadku sprzedaży
    > mieszkania.

    Niedawne sam w darowiznie przekazalem mieszkanie, ktore wczesniej
    kupilem wykorzystujac ulge mieszkaniowa i nie minal czas 5 lat. W
    zwiazku z tym ja moge skorzystac z ulgi odsetkowej (bo mieszkaniowej juz
    nie ma), tak jakbym wczesniej nie korzystal z ulgi, a osoba ktora
    otrzymala to mieszkanie juz nie moze tego uczynic. Jest to opisane w
    ustawie podatkowej i moim w akcie notarialnym jest ona wzmiankowana.
    Oczywiscie nie kazdego obejmuje taka darowizna. Jesli interesuja ciebie
    szczegoly to w urzedzie skarbowym wyjasnia ci to.