  • Data: 2023-11-23 12:18:14
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Nov 2023 00:33:24 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ponieważ podejrzany pozostaje tajemnicy, to trudno powiedzieć, na ile
    > się przestraszył, a na ile inne względy67 powodowały nim, iż przestał to
    > robić. Osobiście podejrzewam, że liczył na to, że wylatujące pociski
    > spowodują zamknięcie strzelnicy. A jak się okazało, że w sposób pewny
    > wykluczono pochodzenie pocisku ze strzelnicy, no to uznał, że w
    > najlepszym razie zostanie ujawniony. Zwłaszcza, że strzelnica
    > zaopatrzyła się w kolejną kamerę niby monitorującą podejście do drzwi,
    > ale w tle były te okna, co to rozbił je pocisk. Dla mnie o wiele

    To tak blisko było?

    > bardziej intrygujące było, skąd wiedział o ustaleniach :-)

    O widzisz - o to mi chodziło.

    Tajemnicza osoba nikomu nie znana nie powinna wiedziec ani o
    śledztwie, ani o ustalaniach, ani o kamerze.
    Czyli musi zwiazany z policją/prokuraturą, lub strzelnicą, lub z
    mieszkancami.
    No bo mieszkanców chyba odwiedzaliscie (tzn policjanci), zbierajac
    dowody, więc wiedzieli, ze cos sie dzieje.
    Ale o tym, ze monitoring zarejestrował brak strzelania w czasie
    kolejnego incydentu, to mieszkancom chyba nie mówiliscie ?

    > Tam nie ma mieszkańców. To biurowiec.

    Czyli zgłaszał szkody własciciel biurowca?
    Blisko ten biurowiec? Moze chciał rozbudowac ...

    > Zresztą kilka kolejnych lat
    > spowodowało, że można sądzić, ze jednak jest bezpiecznie.

    Bez gwarancji, jak sam wiesz :-)
    Nigdy nie wiadomo, kto strzeli za bardzo w góre, albo kto solidną ramę
    do tarcz zrobi :-)

    > Nie widziałem, kto go i jak rzucał. Ja bym z procy strzelał, no ale
    > przecież ne z łuską.

    Proca dobry pomysł.

    > Pewnie tak :-)
    >
    > Generalnie reasumując, to z tymi wylatującymi pociskami czy rzekomo
    > wystrzelonymi przez myśliwych różnie bywa. Absolutnie nie twierdze, że
    > wszyscy myśliwi, czy strzelcy są wzorem cnót wszelakich, tym nie mniej
    > po prostu należy z ostrożnością podchodzić do takich informacji i tyle.

    Wrecz sugerujesz, ze błędy czy niefrasobliwosci sie zdarzają :-)

    J.