  • Data: 2004-12-21 09:38:41
    Temat: Re: poreczenie kredytu
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c3206a7442835fc989d93@news.task.gda.pl...

    > Ale to prawda. Jesli twoja mama przestanie go splacac, to automatycznie
    > niejako wezmiesz na siebie ciezar splaty. Ryzyko jest to samo ... wiec
    > jestes traktowany jako kredytobiorca i jestem zdania, ze tak powinno
    > byc. To jest tez sposob obrony ciebie samego przed tobą samym ... pomysl
    > co moze sie stac, jak nagle sie okaze, ze musisz splacac dwa kredyty ?

    Bez jak. Nie po to jest się poręczycielem, żeby bank sobie decydował, że
    jesteś kredytobiorcą. Przecież sam piszesz, że będziesz musiał spłacać,
    _o_ile_ kredytobiorca zaprzestanie spłaty. Jeśli nie zaprzestanie, to nie
    musisz płacić.
    Nie można poza tym wykluczyć, że procedury niektórych kredytodawców inaczej
    traktują poręczycieli niż kredytobiorców.

    Do KrzyśkaPP: napisz do banku wezwanie do poprawienia danych w BIK, a w
    uzasadnieniu opisz sytuację. Pismo wyślij do wiadomości do GIODO i GINB.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko