  • 1. Data: 2004-03-18 10:58:48
    Temat: ponawiam: czy moge rozwiazac uzytkowanie wieczyste przed czasem?
    Od: "Katarzynka" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich

    Ponawiam moje pytanie - czy istnieje jakas mozliwosc rozwiazania umowy
    uzytkowania wieczystego przed czasem ze strony uzytkownika? Obciazenia
    nalozone przez gmine sa obecnie bardzo wysokie i nie jestem w stanie ich
    uiszczac a grunt objety uzytkowaniem wieczystym to: droga osiedlowa i
    okoliczne tereny zielone.

    Jeszcze raz prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.

    Katarzynka

  • 2. Data: 2004-03-18 17:23:35
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Katarzynka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okoliczne tereny zielone.
    >
    > Jeszcze raz prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.

    pytanie dosyć zakręcone
    ale myśląc na wprost to się nie dziwie braku odzewu
    a pewnie wygląda to tak że można zrezygnować z prawa do wieczystego
    użytkowania
    zdać ziemię podpisać i do widzenia.
    bez kosztów bez kłopotów
    ale chyba lepiej to komuś sprzedać za cokolwiek zawsze to jakiś z tego
    będzie zysk.