    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ponaglenie w sprawie sprzed kilku lat
    Date: Tue, 02 Oct 2007 17:31:58 +0200

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Pierwsze zdanie tego ponaglenia to:
    > "Z przykrością stwierdzamy, że do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy
    > wpłaty należności wobec naszej firmy, zasądzonej sądowym nakazem zapłaty
    > w postępowaniu upominawczym."

    Oj obawiam się, że w takim przypadku trzeba się próbować dogadać.
    Może (cudem) uda się coś urwać z odsetek, może rozłożyć na raty - ale po
    wyroku to może być raczej trudne.

    Najgorzej będzie (cały czas moje prywatne zdanie) ich olać, bo jak pójdą
    do komornika, to nawet się nie zorientujesz jak komornik zabierze ci
    drugie tyle, zablokuje konto albo wlezie na pensję. Dobrze chociaż, że
    ruskich nie naśle z kałachem...

    Spróbuj sprawdzić, jak są zasądzone w nakazie odsetki, może tu coś
    uratujesz.

    MAc

    PS cały czas traktuj to jako moje prywatne zdanie.