  • Data: 2003-05-01 23:04:22
    Temat: Re: pomóżcie mi!
    Od: mietekn<m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Opieka społeczna wypłaci zasiłek macierzyński Twojej mamie,
    ponieważ to ona jest twoim opiekunem prawnym( rodzicem).
    Wystarczy ze pójdzie tam z aktem urodzenia dziecka.
    Równiez ona ( mama) sama wystepuje do sadu o ustalenie ojcostwa
    dla Twojego dziecka. W pomocy społecznej dowie sie jak napisac taki
    pozew, gdzie go złożyć.
    Nie martw sie nie Ty pierwsza masz ten problem.
    Jezeli chodzi o miejsce zamieszkania...to dlaczego chcesz sie
    wyprowadzić?
    Wiem nie moja rzecz, ale poczekałbym z taką decyzją do tego ąz sie
    usamodzielnisz, masz teraz przecież małe dziecko i pomoc mamy
    bedzie jak najbardziej potrzebna.
    Trzymaj sie
    Mietek

    -> http://usenet.pomocprawna.info