    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomówienie? znieważenie?
    Date: Mon, 16 Jun 2008 19:45:14 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 16 Jun 2008 14:37:14 +0200, Neptun napisał(a):

    > i u właśnie nie wiem napisałem do nich(NK) o co mi chodzi(pociagnięcie
    > do odpowiedzialności sprawcy) i ze nie o usunięcie to już nie odpisali

    Po pierwsze jeśli się godzisz, żeby takie treści były rozpowszechniane to
    trudniej będzie Ci przekonać jakikolwiek sąd, że naprawdę poczułeś się
    tym urażony.
    Po drugie NK nie jest od pociągania kogokolwiek do odpowiedzialności. Na
    Twoje żądanie powinni zablokować do tego dostęp.

    > znajomy policjant rozmawiał z naszym prokuratorem i ten stwierdził że
    > jesli coś mam robic to napisać wprost do sądu

    No tak, wnieść akt oskarżenia. Ale znasz sprawcę?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==