    From: " luna" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy- serwis notebooka
    Date: Tue, 7 Nov 2006 10:14:51 +0000 (UTC)

    nakazałam im odesłac laptopa, za dwa dni bede miała oficjalna stanowisko
    kierownika (oczywiście odmowne). Zanim napisze do producenta pojde po opinie
    do innego serwisanta. Mam nagrane to jak kierownik stwierdza ze nie ma
    uszkodzen z zewnatrz.Ale sprawa bedzie trudna do wygrania :( Jeszcze
    powiedzcie mi jaki krok podjac jak producent odmowi naprawy? Czy jak pozwe
    ich przed sad konsumencki to z jakimi kosztami musze sie liczyc?
    I jakich argumentow uzyc do producenta ,zeby nie straszyc go roznymi
    instytucjami ale chcialabym napisac ze w razie jego odmowy podejme dalsze
    kroki prawne.