  • Data: 2006-11-06 22:38:57
    Temat: Re: pomocy- serwis notebooka
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    luna napisał(a):

> [...]
    > kolejnym włączeniu, stwierdzili ze nalezy wymianic cala matryce, kosz
    > usulugi 1100 zl ,koszt laptopa byl 2600 zl.Ja moge tego laptopa wyrzucic do
    > kosza ,ale nie pozwole sobie wmoic ze cos z nim zrobilam kiedy wiem na 100%
    > ze to bylo niemozliwe ,ja mam dostep tylko oi bylo pod moja nieobecnosc
    > (chyba ze zlodziej wlecial kominem i usiadl na tym). OPni sami sie plątają
    > nie chcieli rozmawiac, bo wiedzą ze to mozliwe. Ja jakbym prowadizla serwis
    > tez bym pewnie niechetnie usuwala takie usterki za 1000 zl. Ale nie

    Przeciez to nie jest tak, ze serwis pokrywa ze swojej kieszeni wartosc
    czesci wymienianyc gwarancyjnie. W sumie to kazda taka naprawa to dla
    nich zysk.

    > odpuszcze. Kolejny krok, napisze bezposrednio do produvcenta, on jest wladny
    > zmienic decyzje serwisu i nakazac im zmiane. Pewnie powolanie rzeczoznawcy

    To chyba nic nie da, skarg na dany serwis musialoby byc naprawde wiele,
    aby producent zareagowal (mam na mysli powaznych producentow typu HP,
    Dell, dawniej Compaq). Choc jesli to dotyczy Actin lub tym podobnych
    wynalazków, to może jest szansa.

    > byloby drogie ,ale sprawe zna kilku dobrych informatykow i kazdy z nich
    > niezaleznie mi stwierdzil ze chca mnie wyrolowac i tyle, bo uszkodzenia
    > wewnetrzne sa mozliwe zwlaszcza przy typach monitora lcd.

    Tym bym sie za bardzo nie sugerowal. Jesli istnieje wada panelu lcd to
    przy intensywnym użytkowaniu (minimum kilka godzin dziennie) wada ujawni
    sie w kilka tygodniu po zakupie. Jesli nie zaistnieje powiedzmy do dwoch
    trzech miesiecy, mozna zalożyc z 99% pewnościa ze matryca jest bez wad.
    Usterka mogla byc spowodowana calkiem czyms innym, co w konsekwencji
    doprowadzilo do przepiecia ktore uszkodzilo matryce.

    Dziekuje za opinie
    > i licze na wiecej

    Po pierwsze sprobuj wymóc opinie owego serwisu na piśmie, bo jesli już
    chcesz pisac do producenta, to warto miec podkładkę.
    Po drugie zainwestuj kilka złotych i zanieś tego notebooka do jakiegos
    uznanego lokalnego serwisu niefirmowego i niech tam określą przyczynę
    wystąpienia awarii. Bedziesz miała niezależna opinię strony
    niezaangażowanej w spór.

    pozdrawiam,
    Przemek O.