  • 11. Data: 2002-04-09 08:40:45
    Temat: Re: pomocy pobicie
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Ja to bym mu ucial glowe i po sprawie. A piec stowek przeznaczyl bym na nowe
    butelki co by je rozbic na innej glowie .

    Debili nie brakuje wiec za wymachiwanie butelkami powinno sie tak karac aby
    nastepnym razem taki delikwent dlugo myslal (choc to nie najmocniejsza jego
    strona ) nim cos podobnego zechce zrobic
    pzdr
    rl

  • 12. Data: 2002-04-09 09:55:52
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    > Acha a jaka kara by go mogla czekac bo wniesieniu sprawy do sadu - chodzi
    > mi o wyrok i jaka kwota kolegium??

    Moze nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale pobicie jest powaznym
    przestepstwem. Tutaj sie nie placi kolegium, tylko prosi o jak najnizszy
    wymiar kary. Sam znam kilka osob, ktore za pobicia maja wyrok w zawieszeniu.
    Znam tez osoby, ktore pomimo wyroku w zawieszeniu, znow kogos pobily i
    zgadnij co sie stalo?

    Pozdrawiam,
    PN

  • 13. Data: 2002-04-09 10:23:39
    Od: "David Adler" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dropsec" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > sluchajcie moj kumpel "m" pobil koesia na dyskotece i walna go butelka z

    no wiec tak... niech koniecznie nie placi, a najlepiej pobije go jeszcze raz
    i postraszy.
    Wtedy taki "kumpel" spod budki z piwem znajdzie sie we wlasniwym miejscu,
    czyli za kratami.
    swoja droga, dlaczego takich bandziorow sie po prostu nie zabija? jak
    karaluchy?

    te 500 zl to smieszna kwota. co za to grozi, niech sobie poczyta w KK art
    158 chociazby... jesli umie czytac oczywiscie.
    ale mam nadzieje, ze jednak bedzie rozprawa, i spoleczenstwo oczysci sie z
    kolejnego dresiarza.

    moze pobity szuka adwokata? ;-)))

    --
    David Adler.

  • 14. Data: 2002-04-09 10:41:54
    Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl>

    Tue, 9 Apr 2002 10:29:05 +0200, "Shaman" <s...@k...net.pl> pisze:

    >patronem spraw beznadziejnych jest Św. Juda Tadeusz.. zaś Św. Antoni jak
    >wszyscy wiedzą jest od znajdowania rzeczy zgubionych.

    Jestes tego pewien? Bo ja hmmm.... tez, ze Sw. Antoni jest od spraw
    beznadziejnych. Dlatego zwyczajowo sie go prosi o odnalezinie
    rzeczy, ktorej nie ma sie nadziei odnalezc.
    Mysle, ze kolega autora tego postu nie ma co szukac, gdyz
    nie mozna zgubic rzeczy, ktorej sie nie mialo przed zgubieniem...

    pozdrawiem serdecznie

    Andrzej Garapich
    garapich@_WYWAL_TO_palac.pl

    Kto w młodości był socjalistą
    ten na starość będzie świnią

  • 15. Data: 2002-04-09 11:29:51
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Jestes tego pewien? Bo ja hmmm.... tez, ze Sw. Antoni jest od spraw
    > beznadziejnych.

    :-) ok - popytam znawców temtu :-)

    > Mysle, ze kolega autora tego postu nie ma co szukac, gdyz
    > nie mozna zgubic rzeczy, ktorej sie nie mialo przed zgubieniem...

    a to akurat nie podlega dyskusji :-)

    PZDR
    Shaman

  • 16. Data: 2002-04-09 11:34:20
    Temat: Re: pomocy pobicie [juz OFF TOPIC]
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Jestes tego pewien? Bo ja hmmm.... tez, ze Sw. Antoni jest od spraw
    > beznadziejnych. Dlatego zwyczajowo sie go prosi o odnalezinie
    > rzeczy, ktorej nie ma sie nadziei odnalezc.

    podaje za:

    http://www.kuria.gliwice.pl/foto/index.php?numer=11&
    art=10
    ŚW. JUDA TADEUSZ - patron beznadziejnych przypadków

    http://www.kuria.gliwice.pl/foto/index.php?numer=11&
    art=1
    ŚW. ANTONI - patron cierpiących na choroby skóry, zwierząt domowych,
    wikliniarzy, biednych, Portugalii, utraconych rzeczy, żniw, koszykarzy

    PRZEPRASZAM ZA TOTAL OFFTOPIC

    Shaman

  • 17. Data: 2002-04-09 11:46:16
    Od: "Krzysztof Milewski" <k...@p...gazeta.pl>

    Na wstępie jedna bardzo istotna uwaga. Zachowanie Twojego głupiego kolegi to
    żadne pobicie, ale uszkodzenie ciała, które z art. 158kk nie ma nic
    wspólnego.Losy odrzuconego kochanka zależą od kwalifikacji przyjętej przez
    lekarz wydającego obdukcję.Jeśli uznał ,że doznane obrażenia spowodowały
    rozstrój zdrowia... na czas powyżej 7 dni to jest to czyn ścigany z
    oskarżenia publicznego i po powiadomieniu o tym prokuratury poszkodowany
    teoretycznie nie ma możliwości wycofania się. Jeśli zaś lekarz uznał, że
    obrażenia spowodowały rozstrój... na okres poniżej 7 dni to jest to czyn
    scigany z oskarżenia prywatnego i poszkodowany musi szukać sprawiedliwości
    bezpośrednio w sądzie- prokurator nie obejmie tego ściganiem , gdyż uzna ze
    nie ma w tym interesu społecznego. Gwarantuję Ci, że poszkodowany nie pójdzie
    sam do sądu. Na zakończenie propozycja, powiedz swojemu nerwowemu koledze, że
    jak ma problem to niech butelką wali w swoją pustą głowę.Jak go kiedyś
    poniesie to może obudzić się z ręką w nocniku i odpowiadać za czyn z
    art.148kk- zabójstwo. Wtedy żadne pieniądze nie pomogą...

  • 18. Data: 2002-04-09 12:20:05
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > patronem spraw beznadziejnych jest Św. Juda Tadeusz.. zaś Św. Antoni jak
    > wszyscy wiedzą jest od znajdowania rzeczy zgubionych. IMHO sprawca
    powinien
    > dać 500,- poszkodowanemu, 500,- dla Św Judy Tadeusza a do Św. Antoniego
    > modlić sie o odnalezienie zgubionego rozumu!!! wcale sie nie dziwie ze
    > dziewczyna go rzuciła skoro ma tak mało rozumu.

    Zaraz, zaraz... no przecież dostał butelką w głowę tak?
    Moim zdaniem, to że żąda tylko 500 zl świadczy o sile uderzenia i rozmiarze
    doznanej szkody.
    To może być argument w sprawie i to na korzyść poszkodowanego ;)

    pozdr.
    T.

  • 19. Data: 2002-04-09 13:30:33
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Tomasz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a8um8d$oph$...@n...tpi.pl...

> [...]
    rozmiarze
    > doznanej szkody.
    > To może być argument w sprawie i to na korzyść poszkodowanego ;)

    Chyba, że dostał w głowę tak mocno, że mu się pomieszało i dlatego domaga
    się TYLKO 500 zł. IMHO to może być argument na niekorzyść ;-))

    Monika

  • 20. Data: 2002-04-09 13:56:47
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Chyba, że dostał w głowę tak mocno, że mu się pomieszało i dlatego domaga
    > się TYLKO 500 zł. IMHO to może być argument na niekorzyść ;-))
    >
    > Monika

    ależ Tomaszowi właśnie o to chodziło!!! :-)) i to ze domaga sie tylko
    500,- to argument jest na _korzysc_ poszkodowanego - świadczy o tym, ze uraz
    głowy jest silny.

    PZDR
    Shaman