    From: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy pobicie
    Date: Tue, 09 Apr 2002 08:38:15 +0200

    Mon, 8 Apr 2002 22:49:32 +0200, "Dropsec" <d...@i...pl> pisze:

    >sluchajcie moj kumpel "m" pobil koesia na dyskotece i walna go butelka z
    >piwa w glowe i rozcial mu szyje ma teraz 7 szfow. zrobil to dlatego ze jego
    >panna zerwala z nim i zaczela chodzic z tym poszkodowanym wiec ten "m"
    >dostal nerwicy i ... poszkodowany zrobil sobie dodatkowo obdukcje w
    >szpitalu. i grozi mu teraz ze jesli od pana "m" niedostanie za 2 dni 500zl
    >to wniesie sprawe do sadu - wiec moje pytanie brzmi co pan "m" moze teraz
    >zrobic by jak najlepiej z tego wyjsc calo.???/

    Zaplacic czym prendzej i wziac na pismie, ze poszkodowany czuje sie
    usatysfakcjonowany i nie bedzie roscil pretensji, ani kierowal sprawy
    do sadu.
    Mysle, ze jeszcze drugie tyle trzeba by dac na Sw. Antoniego, jako
    patrona do spraw beznadziejnych...
    Gdyby poszkodowanemu chcialo sie zlozyc zawiadomienie o
    popelnieniu przestepstwa (majac obdukcje w reku...), to twojego
    kolege czekalyby nastepujace "przygody":
    - grzywna (okolo 1000 - 1500)
    - zwrot kosztow sadowych (kilka stowek)
    - koszty zastepstwa adwokackiego dla poszkodowanego (1500 zl jak nic)
    - adwokat dla "m" - 1000 - 1500
    - wpis w rejestrze skazanych
    - wyrok w zawieszniu - a skoro kolega taki krewki, to to moze byc
    najwiekszym problemem...

    I zamiast tego ktos (jaki naiwny...) chce tylko 5 stowek!
    Naprawde cos sie nalezy Sw. Antoniemu...

    pozdrawiem serdecznie

    Andrzej Garapich
    garapich@_WYWAL_TO_palac.pl

    Kto w młodości był socjalistą