  • 11. Data: 2009-03-22 02:23:26
    Temat: Re: pomocy ktos mnie robi w balona!!!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 22.03.2009 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Wymiana modulu, to wymoana modulu, ale jesli ktos zada wymiany urzadzenia w
    > zamian za baterie, to chyba lekka przesada - no nie?

    Jeśli przewidziano możliwość wymiany a niekompetentny serwisant nie wymienił
    to jest to przegięcie, ale jesli to jakieś wlutowane cudo ot choćby jak na
    niektórych płytach głownych do pc, to w sumie co za różnica czy bateria czy
    opornik, czy kondensator?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2009-03-22 09:50:41
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 21.03.2009 14:43 użytkownik witek napisał :

    > Nie przejmą się.
    >
    > Garmin, tomtom nie świadczą żadnego serwisu pogwarancyjnego.
    > Jeśli masz pecha, że sie zepsuje tuż po gwarancji to zostałeś z
    > kawałkiem elektroniki w ręce i możesz sobie kupić następny.
    > Taka polityka

    Nawet na gwarancji nie specjalnie się przejmują, zwalając na "accidental
    damage".

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 13. Data: 2009-03-25 19:34:29
    Od: p...@g...com

    //Alez Panowie, czemu sie dziwicie? Przeciez prawdziwych serwisów juz
    dawno nie ma! Tak jak prawdziwych serwisantów! A ci co sa to na
    wymarciu...

    święte słowa :-) padł mi kluczyk samochodowy (centralny zamek nie
    reagował na sygnał) rozebrałem obudowę i wymieniłem baterie, nic nie
    pomogło w ASO zaśpiewali parę stówek za nowy + zaprogramowanie itd,
    poszedłem do SERWISU RTV siedziało dwóch magików, wzięli kluczyk,
    okazało się ze malutki scalak się odkruszył, przylutowali za 5 PLN i
    znów działa :-)))

    PS jeśli chodzi o Garmina to jest garniak.pl, serwis to jest pomylka

    P.