    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy ktos mnie robi w balona!!!
    Date: Sun, 22 Mar 2009 07:56:40 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 21.03.2009 h...@y...de <h...@y...de> napisał/a:
> [...]
    [..]
    > Uczciwie byloby chyba twierdzic, nie wlacza sie = *MY* NIE
    > NAPRAWIAMY,

    Prawnie z oszustwami jest zawsze ten kłopot, że należy udowodnić ZAMIAR.
    Jeśli jest tak jak napisał Witek, to mimo pozornej oczywistości przypadku
    trudno przypuszczać, że taka firma jak Garmin narażałaby się na taki zarzut.

    > nie wymieniamy bateryjek i w ogole nie zagladamy do srodka tego
    > badziewia, bo taka mamy polityke, prawda?

    Żeby to powiedzieć musieliby zdiagnozować konkretniej problem. Może robią
    tylko diagnozę do pewnego poziomu - nie wiem, softwarowo np. - w sumie nie
    wiesz co z nim robili, a dalej już zlewają bo im tak wyszło z rachunku
    ekonomicznego. Tak robi w sumie kupa firm a to co Cię tu MZ głównie
    bulwersuje to trywializm problemu. Tylko zwróć uwagę, że jest on trywalny
    jak już znasz rozwiązanie. Od wielu lat jest przyjętą praktyką wymiana
    całych modułów urządzeń typu rtv/agd i pewnie w 99% przypadków koszt
    uszkodzonej, konkretnej cześci w obrębie modułu jest dużo niższy niż tej
    bateryjki.

    Z 5 lat temu popaliło mi się gniazdo zasilania w laptopie della. Serwis
    (della) powiedział, że mogą jedynie wymienić płytę główna (na niej fizycznie
    siedziało gniazdo). Nawet nie trzeba było czegkolwiek diagnozować, a koszt
    części był mniejszy niż Twojej bateryjki :)

    --
    Marcin