  • Date: Sat, 10 Jun 2006 23:43:57 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy

    On 2006-06-09 20:41, Szałas wrote:
    > Acha, pani z okienka powiedziała żebym tak jeżdził (bez dowodu na
    > siebie , dodam że upłyneło od kupna pojazdu ponad 30 dni )

    Mimo wszystko zrobić jak mówiłem. Pod żadnym pozorem nie słuchać rady co
    do jeżdżenia pomimo przekroczenia terminu. Jak Cię złapią, to
    tłumaczeniu takiemu nikt nie uwierzy, będziesz miał kłopoty, a
    urzędniczka wszystkiego się wyprze. Czego nie ma na papierze tego nie ma
    wcale.

    Ps. Odpisuj, proszę, pod postem.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have