eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija) › Re: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
  • Data: 2005-01-18 23:35:32
    Temat: Re: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. g...@t...pl ...

    > A który paragraf tego zabrania kacyku jeden zafajdany?
    > Outlook Express umożliwia publikowanie w netnews w formacie TEXT, lub
    > HTML. Nie jest to zabronione ani przez provider'a, ani przez polskie,
    > ani inne prawo.

    tu nie chodzi o prawo (choc jest cos takiego jak netykieta) ale o to ze,
    prosze mi wierzyc, nie wszyscy uzywaja do czytania grup OE. Mało tego,
    prosze mi wierzyc, nie wszyscy do newsów uzywaja windowsa. I zeby wszyscy
    byli w stanie przeczytac wiadomosci, przyjeto pewne zasady, opisane wlasnie
    w netykiecie. Skoro ktos wysyła wiadomosci sprzeczne z tymi zasadami to
    albo nie jest tego swiadomy (rozumiem, trzeba pare rzeczy doczytac) albo
    robi to swiadomie... tylko po co? Zeby inni mieli problemy z przeczytaniem
    tego co napisał?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")