eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija) › Re: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
  • Data: 2005-01-18 21:24:26
    Temat: Re: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <m...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:csju67$8h9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ja ten caly tekst mam w jednej linijce, i nie chce mi sie teo przewijac,
    > chyba masz cos nie tak z klientem

    wiadomość jest w formacie HTML. Outlook Express pozwala na wysyłanie albo
    jako TEKST albo jako HTML. Jakiego programu pan używa jako klienta netnews?
    Jeżeli nie wyświetla się panu w Outlook Express prawidłowo, to dziwne.
    Tu jest artykuł na ten temat:
    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2499016.html

    To czy morderstwo jest karane czy nie, zależy w tym państwie policyjnym - z
    prawem jakie obecnie obowiązuje - od tego kto zabija. Jeżeli zrobi to
    policjant, to jest to jak widać bezkarne. Po 22 latach na wolności - pod
    koniec życia - morderca za pośrednictwem "adwokata" może złożyć wniosek o
    przedawnienie, po tym gdy kogoś pobije na śmierć.