  • Data: 2006-07-28 11:49:14
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: ytorkin <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > no i po co pierszielisz takie glupoty? Twoim zdaniem na dziedobry
    > trzeba zabic a ie fatygowac sie by sprowadzic smiglowiec?

    Czy ja napisałem, że trzeba go zabić? Przecież wyraźnie zaznaczyłem, że
    należy bardzo dokładnie dbać aby nic złego mu się nie przydarzyło. Nawet
    pomyślałem o jego biednej duszy, stąd Ci kapłani. Ale fakt, przydało by
    się jeszcze paru psychologów, przecież ten bandyta przez te wszystkie
    śmigłowce może się zestresować, a to może mu poważnie zaburzyć
    trawienie. Co może być bezpośrednią przyczyną zaburzeń w oddawaniu
    regularnej kupy.

    > podaj mi choc jeden art procedury karnej ktora ma na celu ochrone
    > przestepcy

    No jeżeli takich nie ma to należy je jak najszybiciej stworzyć. Zanim
    wszyscy bandyci zostaną pozabijani. Mam nadzieje, że pomożesz mi w
    organizowaniu demonstracji w obronie źle traktowanych bandytów. Przecież
    coś z tym w końcu trzeba zrobić. Tak dalej po prostu być nie może.
    Jesteśmy jedyną nadzieją tych biednych ludzi. Którym ta okropna policja
    przeszkadza w okradaniu/mordowaniu/gwałceniu.

    Pozdrawiam,
    Arek